שלום רב, אנו גרים בבניין אשר בעל הקרקע בו הוא מנהל מקרקעי ישראל. שאלתנו היא כזו – כיצד עלינו להתייחס למעמדו של מנהל מקרקעי ישראל במידה ואנו מעוניינים בתמ"א 38?
טובית שלום,
עם השלמת חתימות בעלי הדירות על הסכם מחייב עם היזם, יש להגיש את ההסכם לחתימתו של מינהל מקרקעי ישראל. לרוב אין כל בעיה עם קבלת החתימה.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הכרח שעל כל נייר יתנוסס שם המהנדס או חתימה שלו. יש לברר באותה עיר האם ההנחיות הללו אושרו. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה