שלום רב, אנו מעוניינים לרכוש דירה בבניין שעבר תמ"א. הבניה הסתיימה. ב2016 קיבלנו טופס 4 והבניין אוכלס. עד היום, אין לבניין תעודת גמר. רציתי לדעת מה זה אומר מבחינה משפטית/פרקטית עבורנו? תודה רבה.

יש לבדוק מול שמאי ומול בנק למשכנתאות המשמעות מבחינת יכולת לתת משכנתא ובאיזה סכום ותנאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קמת מוזר לי שיש הסכם פרטני עם כל דייר ודייר. עדיף להתייעץ עם שמאי לגבי שווי התמורות שאת מקבלת וכמובן עם עוו"ד לראות אם הפער בנוסחים משמעותי או סמנטי...
המשך תשובה