שלום רב, אנו גרים בשכירות ברחוב צפוף במרכז הארץ, שורת הבנינים שמעבר לכביש במרחק של 10 מטרים מהבניין שלנו עוברת שיפוץ תמ"א שהחל השבוע- הרעש הליכלוך וחוסר האפשרות לחנות הפכו את חיינו לבילתי נסבלים!! שאלתי-: האם אנו יכולים לעזוב ולקבל את כספינו בחזרה? על שבעת החודשים שנותרו עד תום החוזה??שילמנו לבעל הבית לשנה מראש,,, בבקשה תשובה מהירה ...בברכה מאירה
שלום רב,
לצורך מענה לשאלתך יש לבחון את הסכם השכירות עליו חתמתם
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדרשים 2 תנאים: 1. 80% מבעלי הדירות 2. 80% מבעלי הדירות המחזיקים ב- 80% מהרכוש המשותף (תוכל לראות את חלקם היחסי של בעלי הדירות ברכוש המשותף בנסח הטאבו) לעיתים החלק ברכוש המשותף בטאבו הינו לפי גודל ...
המשך תשובה