שלום, מפאת הבניה חוברו כל הדירות - 14במספר - ל-2 מפסקים. כרגע אין מונה לכל דירה. והשאלות: 1.יש הרבה הפסקות חשמל בגלל העומס. האם הקבלן יכול לחלק ליותר מפסקים מאשר 2? 2. אם אין מונים מי משלם את דמי החשמל ולפי איזו קריאה? בברכה

כדאי לשאול מהנדס חשמל. בוודאי שרצוי לחבר מונים פרטיים בשלב הראשון כדי לדעת כיצד לחלק התשלום שיגיע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לתמ"א חיזוק- 2/3 מבעלי הדירות המחזיקים רכוש משותף של לפחות 2/3 . ניתן לראות בנסח הטאבו את החלק של כל דירה ברכוש המשותף. לתמ"א הריסה ובניה- 80% כנ"ל. ...
המשך תשובה