שלום רב, על פי החוק בפרויקטים של תמ"א 38 רשויות מעניקות הנחה של 50% בשיעור האגרה למתן היתר בניה. איפה אני יכול למצוא את האישורים לכך ואילו רשויות?

זה אכן קיים. לא יודע להפנות אותך בדיוק לאיזה פקיד ובאיזה עיריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. האם יש לך היתר לשימוש לעסק שאת מנהלת? אם כן, ואם העבודה תפריע , אז תוכלי לדרוש פיצוי, ככל שתוכחי נזקים. 2. אם אין לך היתר אז במסגרת חוק ההסדרים החדש אפשר לשקול מתן פיצוי לשכירות , תוכלי לבקש לצאת ...
המשך תשובה