אני בהליכי התחלת בנייה של ממ"ד בקומה השלישית והאחרונה, העניין הוא שבקומה הראשונה יש ממ"ד ובעלי הדירה בקומה השנייה לא בונים בשלב זה , אבל, אשרו לי לבנות, כלומר אני בונה בדילוג על קומה. אני חייב לשלם לקומה הראשונה על היסודות, חשבתי שאני משלם את השליש שלי, אבל בעל הממ"ד טוען שעלי לשלם גם את החלק של הקומה השנייה כלומר שליש נוסף, האם זה משפטית נכון ?

האלה פחות רלבנטית לפורום הזה והיא נודעת יותר לבתים משותפים.
הדעת נותנת כי אם אתה משתמש בעמודים השייכים גם לקומה השניה אז אתה משלם עבורם לקומה השניה אבל אם אין שם עמודים אז לא ברור עבור מה התשלום. אולי הפוך. בבוא העת כאשר הקומה השניה תרצה לבנות ממ"ד היא תשתמש בעמודים שאתה בנית ואז הם יצטרכו לשלם ך על העמודים. אבל אני לא מומחה בנושא זה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לראות את הוראות החוזה עליו חתמתם. ככל שאין התייחסות לכך בהסכם, והגעתם למבוי סתום, כלומר אין דרך אמיתית לקדם את הפרוייקט עפ"י ההסכם שנחתם, ניתן יהיה לבקש התרת ההסכם בטענה של סיכול ורצוי בדרך של הצהר...
המשך תשובה