הגענו לשלב הפרסומים .אחד השענים בבניין שגובל לבניין שלנו הגיש התנגדות.באיזה שלב דנים בהתנגדות שלו.האם זה אמור לעכב אותנו בהתקדמות.

הדיון בסמכות הועדה המקומית/ועדת משנה .אם ידחו את ההתנגדות לא יעכב אם יקבלו- כנראה שיעכב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יש את הרוב הדרוש בלעדיהם אפשר להתקדם. בכל מקרה כדאי לשמוור על קשר ועל שקיפות איתם. בסופו של דבר, במועד הרלבנטי (בדרך כלל אחרי אישור ועדה להיתר הבניה) תצטרכו את הסכמתם או שתיאלצו להגיש תביעה כנגדם...
המשך תשובה