בבניין המשותף מתחיל פרויקט תמ"א 38/1, והקבלן דורש מהדיירים לפנות את הדירות למשך תקופת השיפוץ . האם חלה חובה חוקית על דיירים לפנות את דירתם?מי נושא בעלויות שכר הדירה החלופי ובאילו תנאים?

זה משהו שצריך להיות מוסדר בהסכם ביניכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא יודע איזה עומק של בדיקות העיריה עושה אבל בהחלט זהות הקבלן מוגשת לעיריה. הקבלן בעצמו גם אמור לחתום על הניירת לצורך קבלת צו התחלת עבודות. אני לא יודע להגיד לך איזה עומק של בדיקות עושים בעיריה ואנ...
המשך תשובה