שלום, בנין משנת 1992 על ציר ראשי,4 דייריםלכל דירה מרפסת שמש וחניה. 2 דירות גג 107 מר בנוי הצמדה 80 מר. 2 דופלקס גן 91 מר בנוי 120 מר הצמדה קרקע(בטאבו) , עם 2 כניסות לדופלקס גן. לפי ח 619 אפשא לבנות 12 קומות עם מסחר. האם ניתן לקבל 2 דירות תמורה לכל דייר?

זו שאלה לשמאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יכול להיות שאם המבנים רשומים כאגפים נפרדים ועם זכויות נפרדות יהיה אפשרי לצאת לפרוייקט תוך בחינת אחוז ההסכמה בנפרד בכל בניין. עם זאת, זה לא יהיה קל וצפויים מכשולים רבים, הן בתכנון והן בטאבו והן בכל הקש...
המשך תשובה