הי אני ובעלי רוצים להוציא אזרחות פורטוגלית איך אומרים " שיהיה" שיהיה לילדים שיהיה למקרה ש... האם ובמידה ולא חיינו שם ולא ביצענו עסק וכו אנחנו בכל מקרה מחוייבים במס חודשי או שניתי?
חופית שלום,
נכון להיום, באם לא תעבירו את מרכז חייכם לפורטוגל לא תהיו חבים במס שם. אולם, בעבר זה היה גם המצב בארה"ב והוא בגדול השתנה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגאל שלום, אמליץ שתגיש בעבור ילדיך בקשות להתאזרחות, הזמן שעובר יחייב הוכחת יותר זיקות והצפי הוא להחמרות בנושא. אנו מקבלים בעבור לקוחותינו כל יום אזרחויות לילדים, ומבינים שנושא הזיקות הולך ותופס תאו...
המשך תשובה