שלום עו"ד ידיד, שנה לאחר הגשת הבקשה למשרד הפנים הפורטוגלי, נמסר לי שיש לחתום על ייפוי כוח מחדש. אתה יכול להסביר מה הסיבה לזה ומה זה אומר? תודה
באם יש לך עורך דין- שאל אותו, שכן למיטב הבנתי הדבר נדרש רק ממי שמיוצג ונותן במקרים אלו אינדיקציה נוספת שאין למי שהגיש עצמאית.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק, התעוררת מאוחר. היתה הוראת שעה שנתנה הקלות בספרד לצאצאי מגורשי ספרד- היא פגה לפני שנים. החוק המקל בקבלת אזרחות ספרדית לערי מרוקו הספרדית הוא למעשה סוג של אות מתה וגם הוא בעל תוקף עד לסוף אוקטוב...
המשך תשובה