סבי יליד תוניסיה, לאבי (בנו) אין שום קשר איתו, תוכל לומר לי אם אני זכאי לדרכון פורטוגלי בזכותו ואם כן מה אני צריך לבקש ממנו?
אלדד שלום,
ההיתכנות שאתה צאצא למגורשי ספרד באופן שיזכה אותך לאישור מהקהילות היהודיות כך שתוכל לקבל אזרחות פורטוגלית די טובה.
עצתי היא שאביך יוציא תמצית רישום המצביעה על כך שסבך הוא אביו ושהוא עלה מטוניס. יתר הדברים- כרגיל, כפי שהדבר מפורט בתשובות עבר בפורום זה.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, החוק עוד לא עבר. לאור מספר קשיים בנוסחו הוא הוחזר לעבודה. עד אשר לא יהיה לו נוסח סופי שנכנס לתוקף, כל שיש לי אלו הערכות. ככלל, פוראטוגל מדינה מסודרת ועל כן מועד ההגשה הוא מהותי. הכלל , ...
המשך תשובה