שלום רב, קיבלתי את האזרחות ואני ושלחתי מייל לשגרירות על מנת שיתאו לי תור להוציא תעודת זהות ודרכון. בינתיים לא עונים לי למייל. גם קראתי קצת במקומות אחרים והבנתי שהייתה להם בעיה עם המכונה של טביעות האצבע. האם ידוע מה קורה עם זה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום, את יכולה לחדשם כחצי שנה לפני פקיעתם. ניתן בקונסוליה או במשרדי רשות האוכלוסין בפורטוגל עצמה. באם תוקפם יפקע טרם השימוש- תוכלי לבוא לחדשם, אך לא תוכלי להשתמש בהם עד לחידוש. ...
המשך תשובה