אשמח להבין מה היתרון בלהיות מיוצג וכמה זה עולה, לעומת לעשות את ההליך באופן עצמאי? וגם איזה מסמכים צריך כדי להגיש בקשה לאזרחות? והאם כדי כבר באותה הזדמנות להגיש עבבור בני או שלחכות לקבלת תשובה חיובית\שלילית קודם לגבי
אליס,
כל שאלותייך נענו כאן בפורום בעבר- אני מניח שתמצאי כאן הכל בפירוט.
ככל שתחליטי שהנך מעוניינת בייצוג אשמח באם תפני לשם קבלת הצעת מחיר גם אלי.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה