שלום רב עו"ד ידיד, הגשתי עצמאית את מסמכי בקשת האזרחות לממשלה הפורטוגלית ותהיתי אם יש דרך לקבל את הססמא לאתר הסטטוסים, לאור העובדה שלא פעלתי דרך מייצג. אני יודע שביולי של השנה שעברה ענית על שאלה דומה וציינת שמי ששלח עצמאית טרם קיבל, אך תהיתי אם תוכל לעדכן אם בכל זאת קיימת דרך לקבל את הססמא הזו, במוקדם או במאוחר, ומה הצפי לקבלה בסיטואציה של הגשה עצמאית. תודה מראש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום, את יכולה לחדשם כחצי שנה לפני פקיעתם. ניתן בקונסוליה או במשרדי רשות האוכלוסין בפורטוגל עצמה. באם תוקפם יפקע טרם השימוש- תוכלי לבוא לחדשם, אך לא תוכלי להשתמש בהם עד לחידוש. ...
המשך תשובה