שלום רב. מה החוק הפורטוגלי/הספרדי אומרים בנוגע לשהייה במדינה כתנאי לקבלת אזרחות? האם הכוונה היא לגור שם למשך כל התקופה בלי לעזוב בכלל את המדינה (נניח 3 שנים במקרה הפורטוגלי ושנתיים במקרה הספרדי). בקצרה, כמה ימי שהייה במדינה בשנה יכניסו אותי להגדרה שאני מתגורר במדינה? תודה מראש
התבחין הידוע ביותר הינו מרכז חיים והדרך הראשונה לבחינה, אם כי לא היחידה, היא מספר הימים ששהית במדינה במהלך השנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה