היי, דובר רבות וזה אף עלה בפרלמנט בפורטוגל שייתכן ויהיה שינוי בהוצאת אזרחות, האם התקבלו שינויים או האם יש לכם עדכונים בנושא, תודה.
ציון שלום,
רב סרן שמועתי היגר לפורטוגל, כמות השמועות בנושא מרובה.
לצערי, ממה שאני שומע, יש היתכנות להחמרות יותר מהותיות מבעבר.
אני עדיין סבור שלאור ההיסטוריה, ההחמרות יהיו מינוריות, ב אופן שמי שמגיש את הבקשה באמצעות גורם מקצועי, כלל לא יכיר בדבר הנוסף הנדרש. יחד עם זאת, חשוב לי לציין שלאור אי הוודאות, אני עושה מאמץ להגיש את התיקים של כל לקוחותיי, מהר ככל הניתן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה