שלום רב, הגשתי בקשה בפברואר 2020 משמע כבר 25 חודשים מחודש יולי 2021 אני נמצאת בשלב 7 חום כבר 8 חודשים אשמח לדעת האם יש תקופה מקסימלית שבסופה אקבל את בתעודת הלידה? האח יש דג ליין? בנוסף אשמח לדעת בפועל אם אבקש להוציא לילדי בעתיד האם ייקח אותו פרק הזמן?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דמי שלום, אישור הקהילה מפורטו הינו אישור על צאצאותך למגורשי ספרד. הוא אינו נוגע בכל הקשור לזיקה לפורטוגל כיום. הדחיה שפירטת די מפתיעה, שכן הדרישה לזיקה עכשווית עוד לא נדונה שכן היא נדרשת רק לבקשות ש...
המשך תשובה