שלום, קרובת משפחה שלי, בעלת אזרחות ישראלית ורוסית טסה לרוסיה, מכרה שם דירה בבעלותה ורוצה להביא את הכסף לארץ (במזומן) השאלות שלי הן: 1. האם ואיפה עליה להצהיר על הכסף? 2. האם היא צריכה לשלם מס בארץ על הבאת הכסף לארץ, ואיזה? תודה.
האם היא תושבת ישראל (חיה וגרה בישראל) ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה