אני ומשפחתי עומדים לעבור לגרמניה לארבע שנים לרילוקיישן. המעבר לחו"ל הוא באמצע השנה. האם זה אומר שבשנה זו עדיין ניחשב כתושבי ישראל ונצטרך לשלם מיסים?
כעקרון עדיין תחשבו כתושבי ישראל, אולם לגבי חבות במס, זה תלוי בפרמטרים שונים...מומלץ לפנות לייעוץ בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מהנתונים שציינת אני לא חושב שאתה צריך לערוך גילוי מרצון ואין צורך להילחץ. חובת הדיווח תבוא לידי ביטוי במידה ואתה חוזר לאחר ה1.1.2026. ככל ואתה חוזר לפני אז יש לך פטור מדיווח לתקופה של עשור - אך יש ל...
המשך תשובה