באיביי, אם אני קונה מספק כלשהו ומוכרת (דרופשיפינג) - המוצר לא עובר אצלי אלא הלקוח משלם לי והספק מקבל את הכתובת של הלקוח - במקרה כזה יש מס/משהו שצריך לדווח עליו?
בוודאי יש לדווח ולשלם מס על הרווח מעסקאות אלו...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה