באיביי, אם אני קונה מספק כלשהו ומוכרת (דרופשיפינג) - המוצר לא עובר אצלי אלא הלקוח משלם לי והספק מקבל את הכתובת של הלקוח - במקרה כזה יש מס/משהו שצריך לדווח עליו?
בוודאי יש לדווח ולשלם מס על הרווח מעסקאות אלו...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על מכירת דירה בחו"ל - שלום רב ראובן העברות כספים הללו לא מחויבות במס. לעומת זאת ככל ותפיק הכנסה מדמי שכירות הן תהיינה חייבות בשיעור מס של 15% בישראל בכפוף להוראות האמנה. אם תמכור את הנכס עליך...
המשך תשובה