היי, אני עולה חדש ויש לי סכום כסף שאני רוצה להעביר מהבנק של המדינה הקודמת בה גרתי לישראל. אני לא מצליח להבין - האם יש סכום מקסימלי שאפשר להעביר בלי שישאלו יותר מדיי שאלות או שיבקשו ממני למלא טפסים? לא מצאתי מידע על כך באתר כל זכות ולא באף אתר אחר. תודה
בשל הנחיות/נוהלים/חוק הלבנת הון, הבנקים דורשים לדעת על כל סכום פרטי מקור הכסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אגיד לך בבוטות ובפשטות וארשום את זה בשלבים - סליחה מראש אם תכננת לשלם פחות מיסים אז היית צרכה לנתק תושבות בביטוח לאומי ובמס הכנסה. עכשיו מה הבעיה? שאם ניתקת ועדיין מקבלים את הכסף דרך מעסיק ישראלי אז...
המשך תשובה