שלום רב, כישראלי שהינו גם אזרח ארה"ב אני מחוייב בדוח שנתי למס ההכנסה האמריקאי. יש לי אפשרות לבקש תשלום קיצבת ילדים מארה"ב עבור ילדים לפני גיל 18. הקיצבה נחשבת למיטב הבנתי כ"החזר מס" - זאת למרות שאיני עובר את סף ההכנסות ולכן לא משלם מס בארה"ב כרגע. במידה ואקבל קיצבה כזאת, האם יש צורך לדווח עליה למס ההכנסה הישראלי ולשלם עליה מיסים?
לפי מיטב ידיעתי לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה