שלום, יש לי מספר שאלות בנוגע לפתיחה מחדש של הסכם גירושין. 1. האם ניתן לתבוע מהאב להגדיל סכום המזונות עקב אי אמידה בהסכמי ראייה? 2. האם ניתן להוסיף להסכם שבמקרה של מחלת ילד הוא יקח את הילד להשגחה בצורה שווה לכמות ימי המחלה שהאם נשארת עם הילד? 3. במידה ונודע לי שהוא קיבל סכום גדול האם אני יכולה לתבוע לתוספת מזונות עקב יכולת יותר גבוהה לתשלום מזונות? 4. האם ניתן לקבוע קנס לכל יום שהוא לא לוקח את הילד בהתאם להסכמי ראייה, או בחופשות מביה"ס שהוא לא לוקח אותו חצי מהימים?
לשאלותייך ..
1. אכן ניתן להגדיל את סכום המזונות במידה והאב אינו מקיים את הסדרי הראיה כראוי .
2. את לא יכולה לתבוע הגדלת מזונות באם קיבל סכום כסף גדול צריך להוכיח שינוי נסיבות מהותי .
לגבי קנסות וסנקציות ניתן לבקש זאת כסעד מבית המשפט עם הגשת הבקשה לאכיפת הסכם הגירושין .
עו"ד מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה