אחותי נשואה מזה כ-10 שנים , לבעלה עסקים פרטים שהיו קימיים עוד טרם הכירה אותו, במהלך שנות הנישואים הראשונה כבר גילתה כי בעלה עם חובות עצומים והעסקיים שלו כושלים וכו' . מסיבות לא סיבות (פחד ממנו , פחד להתגרש) היא המשיכה לחיות אתו להם 2 ילדים בת- 9 בן - 4 . היום שהיא גיבשה החלטה להתגרש הוסבר לה כי חובותיו הכספיים יחולו גם עליה. האם הדבר נכון? והאם יש דרך להוכיח כי החובות היו קיימים עוד טרם נישאו ?
על מנת לשייך את חלק מהחובות לאישה צריך לשייך את ההכנסות מהעסק למשק הבית המשותף ולאחזקתו והחובות שנוצרו אינם בעלי אופי אישי כלומר שבוצעו להנאתו ( הימורים , נסיעות פרטיות וכו׳) בכל מצב האיזוןהוא מיום הנישואין ואילך וצריך להוכיח כי העסק היה עם חובות כבר ערב הנישואין ,,,
את אמורה לשאול את עצמך האם העסק היה מרוויח ובעל מוניטין רב אזי היית דורשת מחצית מהזכויות ?
רצוי להוועץ עם עורך דין הבקיא בדיני משפחה טרם ביצוע המהלך...
עורך דין מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה