שלום, אני בת 23 וחצי נשואה שנתיים וחצי + תינוק בן 3 חודשים בעלי מרוויח משכורת של 6700 ברוטו אנו גרים בשכירות בעלי היה משפיל אותי מאיים עלי מרים עלי ידיים יורק בפרצופי קורא לי בשמות לא מקיים איתי יחסי אישות ונראה לי כי הוא בוגד בי מהצד. היה בינינו ריב בערב חג הפסח בו סילק אותי מהדירה בטענה כי הוא משלם שכירות וזה לא הבית שלי הלכתי להורים שלי עם התינוק הוא איים כי יבוא לחטוף לי את הילד דיברתי עם המשטרה שהוציאו נגדו צו הרחקה לחודש בעימות במשטרה אמר לי כי אני יכולה לחזור הביתה כי גם ככה הוא לא מתקרב לשם היה אדיש ולא התעניין בשלומי ובשלום הילד ואיך אני מסתדרת מבחינת אוכל לילד טיטולים וכו. אני לא עובדת בזמן הזה ( עד סוף החודש) הוא מנהל חיי רווקות לכל דבר הוא לא מתעניין בילד לא מנסה ליצור איתי קשר למרות שהובהר לו שלא יקרה כלום אם ירים אלי טלפון או משהו הוא נראה מבסוט מכל המצבכאילו אני והילד שלנו היינו עול עליו ועכשיו הוא חופשי רציתי לדעת אם המצב ימשיך כשהוא יחזור הביתה אם יחזור או שלא יחזור הביתה ואני אהיה מעוניינת להתגרש מה מגיע לי מבחינה חוקית? אני לא עובדת וגרה בשכירות. האם מגיע לי מדור? האם מגיע לי מזונות? האמת שהעיניין של המדור הכי מדאיג אותי כיוון שאין לי כסף לשכור דירה ורכוש משותף זה רק הרהיטים שיש לנו בבית השכור ועוד שאלה ברשותכם עו"ד לעינייני גירושין מטעם המדינה- יש דבר כזה? היכן אפשר לפנות אליו תודה מקרב לב דנית
שלום דנית ,
יש לך זכויות רבות גם מזונות ,גם מדור ואף מזונות אישה , את חייבת להיוועץ עם עו"ד שינחה אותך להמשך טיפול פרטני ,
יש אפשרות לקבל עו"ד מהמדינה ע"פ קריטריונים של הכנסות וכו'
בהצלחה,
עו"ד מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום רב, מפנייתך אני מבין שלא ערכתם הסכם ממון. משפטים הוא לא מדע מדוייק, אך יהיה לו קשה מאוד לטעון לשיתוף בכספים שחסכת. ליעוץ נוסף את יכולה לפנות אלי אישית (054) 6666607 בברכה, עו"...
המשך תשובה