אני נשואה לבעלי שנה בקשר לא בריא. בזמן האחרון בעלי נהיה יותר ויותר אלים ולא מזמן פשוט חששתי לחיי. אנחנו גרים בניו יורק ויש לנו תינוק בן שמונה חודשים. בעלי שולט בי מכל בחינה אפשרית. מכיוון שאני עם התינוק בבית הוא מביא כסף ושולט עליו. אני חייבת להציל את עצמי מהמצב הזה. קודם כל האם אתם יודעים אם הוא יכטל לימנוע מימני להתגרש? או לימנוע מימני להוציא את הילד מאמריקה לישראל?? האם יכולים לקחת לי את הילד כי אני גרה באופן לא חוקי בניו יורק והוא כן בעל גרין קארד. יש לאמר שהעתחתנו בניו יורק גם בעירייה וגם כדת ודין.
לצערי מאחר ואת חיה בניו יורק עליך לברר מהם החוקים שם. בעקרון לגבי בנך מעבר ללא רשות בעלך לישראל אכן עשוי להיחשב לחטיפת הילד. בררי מצבך עם עורך דין מניו יורק. אולי יש שם מקומות ציבוריים שנותנים שירות משפטי ללא עלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה