אני נשואה 5 שנים ויש לנו 2 ילדים קטנים. בעלי לאורך השנים מתעלל בי נפשית, מנסה לשלוט בי בכל דרך. מכר לי את הרכב בכדי שאהיה תלויה בו להגיע לעבודה, מסית את הילדים נגדי. מאיים עליי שיחטוף לי את הילדים (יש להם דרכון זר ולי אין) ולא ייתן לי לראותם. ועוד איומים אחרים. אנחנו גרים בנכס שהוא רכש לפני הנישואין ולכן רשום על שמו אך מאז הנישואין רכש ומכר נדל"ן להשקעה- כך שיש ברשותנו נכסים. אני חוששת מפתיחת תיק ברבנות מכיוון שהוא עלול לפי דבריו להוציא אותי מהבית ולא לתת לי לראות את הילדים. מה לעשות???
סיפורך מצער ואם הינך כפי הנראה צעירה ונשואה 5 שנים בלבד מומלץ שתשקמי עצמך ואת חייך ולא תתני לבעלך להתעלל בך חדשות לבקרים .
מומלץ שתלכי לעו"ד המתמחה בתחום המשפחה ותעמדי על זכויותייך הרבות ,
לא לחיות חיי סבל והשפלה !
עו"ד מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי
קודם כל הייתי מתחילה להקליט את בעלך.
תתחילי לצבור ראיות נגדו על אופן ההתנהלות שלו
ההסתה,ההשפלה ועוד.
תתחילי לפשפש בניירות לצלם מסמכים ולהתעניין
במתרחש בחשבון הבנק שלכם
לאישה היום יש הרבה זכויות וייתכן שלפי הפסיקה החדשה
אף יהיו לך זכויות גם על דירתו מלפני נישואיהם.
יש להעמיק בפרטים.לכן, מומלץ לך לפנות לייעוץ אישי
בכדי לבנות עבורך דרך עבודה והמשך הדרכה.
אל תפחדי להרים ראש.
עו״ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה