בעלי חי מקצבת נכות כללית מהביטוח הלאומי שנכנסת לחשבוני כאפוטרופוסית. אנחנו מקבלים קצבה בשיעור 100% הכוללת חלק עבורי וחלק עבור הילדים (2 ילדים בגילאים שנתיים ושנה) ברצוננו להתגרש . אנו רוצים להגיע להסכמה לפני שניגש לבית הדין. אין לנו יותר מידי רכוש רק ריהוט בסיסי הכולל מוצרי חשמל ,פינת אוכל,חדר שינה,ומיטות לילדים . חשבון בנק יש רק לי עם הלוואות בגובה 25000 שח שאנו מחזירים מידי חודש . הבנתי שהכל אמור להתחלק לחצי גם החובות בחשבון למרות שאינו משותף. האם עצם היותי אפוטרופוסית שלו משנה ? וכמו כן האם גובה המזונות יושפע מזה שהוא מקבל רק נכות?
אכן , יש לחלוק מחצית זכויות וחובות תוך איזון כולל ותחשיב . על בעלך החובה האבסולוטית לשאת בתשלום מזונות ומדור לילדייך לרבות מחצית מהוצאות חינוך ובריאות . אכן , יתחשבו בעובדה שהינו נכה וחי מקצבת נכות ,
עורך דין מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום רב, מפנייתך אני מבין שלא ערכתם הסכם ממון. משפטים הוא לא מדע מדוייק, אך יהיה לו קשה מאוד לטעון לשיתוף בכספים שחסכת. ליעוץ נוסף את יכולה לפנות אלי אישית (054) 6666607 בברכה, עו"...
המשך תשובה