שלום רב, אני ובעלי נשואין שנית כמה שנים,לו 2 ילדים מנישואים ראשונים הגרים עם אימם ולי ילד בן 14 שגר איתנו מנשואיי הקודמים, אנו מתגוררים בבית שרכשנו יחד לפני שנה,אנו גרים בבית הזה מספר חודשים בלבד. אני בהריון כעת מבעלי בחודש מתקדם. לבעלי עסק עצמאי שקיים עוד לפני שהכרנו, ואני לא עובדת, אני עוזרת לו בעסק ומוציאה תלוש לצורך זכויות מינימאליים, אך אין משכורת בפועל. כלומר אין לי הכנסת כסף בלבד המזונות של הבן שלי מאביו. אין לי חסכונות, הכל הלך בבית שנרכש, ואין לי קשר עם משפחתי. אני כלל לא בטוחה אם אוכל לתמוך בהוצאות של עורך דין... מה עלי לעשות? האם אפשרי לעשות הסכם לבד בסיטואציה כה עדינה?(הריון ובית משותף) אני יודעת שזה לא הולך להיות קל איתו, ואני קצת אבודה. תודה על תשובה. יפעת
יפעת
במקרה שכזה אני ממליצה על הליך גישור שיעביר אותכם הליך משותף ,בקצב שלכם יחד.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגיל שלום רב, מרוץ הסמכויות - פשוטו כמשמעו - יש להקדים את האישה ולהגיש תביעה בבית הדין הרבני. לפני התביעה יש להגיש בקשה לישוב סכסוך ביחידת הסיוע, ואז מי שהגיש את הבקשה בוחר לו את הפורום המתאים...
המשך תשובה