שלום רב. אני ובעלי נשואים כמעט 3 שנים ויש לנו 2 ילדים משותפים :תינוקות. אני ובעלי כעת לא מסתדרים ורוצים להתגרש. מה עלי לעשות? למי לפנות? לאן פונים בשביל לקבל מזונות? מה התהליך כולו? האם אני צריכה לפתוח תיק ברבנות קודם או שהוא? האם יש סדר עדיפויות .. איך חלוקת הרכוש תתבצע ? האם אני שוכרת דירה ואינני עובדת אלא מקבלת ביטוח לאומי עקב נכות האם הוא ישלם את שכר הדירה ? תודה אשמח לתשובה במהרה
הליכי גירושין מצריכים חשיבה רבה לאחר בחינת המקרה האישי הפרטי שלך ,
לך מומלץ כאם לילדים להגיש את תביעת המזונות + משמורת+ רכוש בבית משפט לענייני משפחה את הגט מקבלים רק בבית הדין הרבני .
מומלץ במצבך להפגש עם עורך דין הבקיא בדיני המשפחה והוא כבר בפגישת היעוץ יספר לך על כל התהליך ,זכויותייך ,הטקטיקה והאסטרטגיה המתאימה למקרה שלך ...
קצרה היריעה מלכתוב כעת על כל התהליך המורכב ..
בהצלחה
עו"ד מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה