אם עושים הסכם גירושין לבד(עו"ד קרוב אלי בחן את ההסכם ) ואני רוצה ללכת לאשר אותו בבית משפט לעינייני משפחה ואח"כ ברבנות. האם בית משפט או הרבנות ישאלו שאלות לגבי המדור שכתוב שאני יקבל 30% ,האם יעניין אותם כמה שכירות אני משלמת (אני משלמת שכירות נמוכה לבן משפחה)האם יעניין אותם של מי הדירה ולמה שכירות כזו נמוכה. כלומר אם אני מגיעה עם הסכם ובעלי מרוויח 6000 ובהסכם כתוב שישל ם 2700 האם לבית משפט או לרבנות תהייה בעיה עם הסכום ?הם יכולים להגיד שהוא גבוה ולהתחיל לחשב כמה מגיע לי? או שאם באנו עם הסכם הם חותמים ולא מקשקשים יותר מידי.
ניתן לאשר ישירות את הסכם הגירושין ובמידה והינו ריאלי ובהסכמה ההסכם יאושר ללא כל בעיה ,,,,
ניתן לאשר את הסכם הגירושין ישירות בבית הדין הרבני ואין כל צורך באישורו בנוסף בבית המשפט לענייני משפחה .
עורך דין מאיר אזוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה