שלום אנו מתגרשים ויש לנו ילדה בת אוטוטו 11 ילדה אחת אנ מאמינה שבעלי ירצה שכל שבת שניה הילדה תישן אצלו הבעיה שהוא שוכר דירה קטנה שיש בה מטבח והחד ר השני יש בו מיטה וחצי השאלה שלי איפה הילדה תישן . יש כמה אפשרויות או על המיטה עם אבא שלה(שברור שזה לא לעיניין היא גדולה)או על הרצפה הוא יסדר לה מזרן והוא ישן על המיטה או שהוא ישן על הריצפה והיא על המיטה או שהיא תישן על המיטה בחדר והוא יסדר לו על המזרן במטבח. בקיצור אני לא יודעת מה לעשות ?האאם לאשר שביתי תישן שם או שזה לא לעיניין ורק שישכיר דירה עם חדר נוסף ויסדר לה שם מיטה כמו שצריך. 2. ועוד שאלה: המיקלחת שלו בחדר ליד אני בספק אם היא תוכל להתלבש שם ואז מה היא תצא לחדר ותגיד לו על תסתכל או שלא תגיד לו?? היא בת 11 לא בת 4. או שאני סתם עושה סיפור ואם הם מסתדרים כך לעזוב זאת כך?? מחכה לעזרתכם.
בננית
האם אי פעם בעלך /גרושך גילה סימניהתענינות מינית בבתכם?
אם לא - אז הניחי לזה הם שניהם יסתדרו.מה גם ,היא בת 11 ואם היא תרגיש לא בנוח אני מאמינה שהיא תפנה אליך ואז תוכלי לטפל בכל בעיה נקודתית שתצוץ-אם תצוץ.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה