שלום, אני נמצא כמו כולם בפורום זה בהליך גירושין מסובך וארוך ובמסגרת ההסכם האמור להתגבש הועלה נושא פדיון ימי מחלה וחופש עד ליום הקרע. פרודתי עובדת עירייה ותיקה (מעל 25 שנה) וצברה לא מעט. ולנוכח העובדה כי לאחרונה נחתם הסכם בין ההסתדרות לאוצר כי בגיל 50 או 55 (לא זוכר במדויק) יכולים עובדים הפורשים במגזר הציבורי לפדות סכומים אלו ביחס מסוים. האם אני רשאי לדרוש מחצית מסכום פדיון זה במסגרת ההסכם? אציין שאני עובד בחברה פרטית ולא יכול לפדות ימי מחלה או חופש (אם לא ניצלתי את ימי החופשה באותה שנה, נמחקים לי). מילה טובה-לנוכח נסיוני הקודם מפורום זה, אתם עושים עבודה מקצועית ורצינית ותבורכו על כך. תודה מראש, ג'
ראשית , תודה על הפירגון ,עורכי הדין מנהלי הפורום משתדלים על סמך ניסיונם המקצועי לסייע ולעזור במידת האפשר ולו במספר משפטי יעוץ,,,
לשאלתך , במידה והנכם מבצעים איזון כולל החובק בתוכו את מלוא התנאים הסוציאליים אזי הינך זכאי לבקש זאת מהאקטואר לצורך תחשיב כולל לאיזון משאבים .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה