שלום אנו נשואים 26 שנה , לאחר 7 שנות נישואים ודי בכח מצידי נכנסתי להריון ולנו 2 ילדים.(גיל 36) תקופה נישואין זו נמצאת לאורך כל הדרך בעליות ומורדות מה גם שטבולה בגידופים בינאישיים , הילדים מוסתים כנגדי .היתה אלימות פיסית ומילולית מכפישה מצד בעלי .כלפי חיי האישות לא היו מעולם משופרים ולאחרונה כשנתיים אין בכלל חיי אישות בעלי מביא עבורי אוכל ונותן לי לינה לפי דבריו . זה מה שמגיע לי .חשבון משותף מעולם לא היה לנו. ואני לעולם לא מעורבת בנכסיו (לא יודעת) מעבר לזה אין כבוד הדדי או הערכה נהפוך הוא. הענין גרם לי לתשישות נפשית פיסית ורגשית (דיכאון חוסר מוטיוציה התכנסות אני מאוד עצבנית ונסערת בהתנהגותי אליו בשל 2 העובדות שציינתי . האם אוכל לקבל מידע על זכויותי המלאות ומה ניתן לעשות . תודה
אם ברצונך להביא את חיי הנישואין אל סיומם. עליך להגיש תביעת מזונות אישה (בהתאם לרמת ההכנסה שלך אל מול שלו), מזונות ילדים ותביעת רכוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אחיה,
יש לך זכויות במספר רבדים:
מזונות ילדים לרבות מדורם.
מזונות אישה - לאישה מגיע מזונות עד הגט.אם היא עובדת ומרוויחה יפה , לעיתים, לא ייפסקו עבורה מזונות אלא יאמרו לה שהמשכורת שלה מהווה מזונותיה.
לאישה מגיעה , במקרים מסוימים, הכתובה שלה.
מבחינה רכושית - כלמה שנצבר במהלך הנישואין: פנסיה, חיסכון, חובות ,נכסים,רכב ועוד מתחלקים בחלקים שווים.
כמובן כל מקרה הוא לגופו - לכן, איני יכולה להימנע מלבקשך לפנות לקבלת שיחת ייעוץ.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם זו עילה מספיק חזקה אם הבעל לא מקיים את מזונותיה ( אמנם מביא אוכל הביתה אבל לא נותן מעבר לזה, אומר לי את מרוויחה אך כשמגיעים תשלומי המסים הוא כופה עלי את התשלומים לשלם ובוכה שאין לו מספיק כסף.
כסותה לא נותן לי כספים עבור כך (הנימוק את מרוויחה )
וביאתה ... (יכול מאוד להיות שמאיפוטנציה או אחר לא דיברנו על זה בקול מעולם
בכל אופן סעיף זה לא מתקיים ביננו)
תודה לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה