אני נשואה מזה כ 12 שנה. לפני כשנתיים בנינו יחד עם החמים שלי דירה. הבית על שם החמים שלי, אנחנו נתנו לחמים שלי חצי מיליון מזומן וחמי לקח משכנתא נוספת שהוא משלם ואנחנו משלמים לו עליה בהעברה בנקאית בהוראת קבע חודשית. הובטח לי שיהיה חוזה ש50% מהבית שייך לי אך אנחנו גרים כבר שנתיים ואין שום חוזה. אני מעוניינת להתגרש מבעלי אך מאוד חוששת לגורלי וגורל ילדיי כיוון שאין לי שום מסמך שמוכיח כי הבית שייך גם לי. כרגע בעלי לא לחוץ לעשות חוזה עם החמים ואומר לי כל הזמן שיהיה בסדר , הוא אינו יודע על כוונותי להתגרש . רציתי לשאול אם ישנה דרך כלשהי לקבל את מה שמגיע לי מהבית ללא חוזה וללא שום הוכחה כתובה? האם עצם היותי גרה שם כמעט שנתיים זה מספיק? יש משהו שניתן לעשות?
א,
אני לא כל כך מסכימה שאין לך שום ראייה כתובה -עצם העברה מדי חודש לתשלום המשכנתא ,מעידה שיש לך זכות כספית על הבית ומלמדת היטב על סיפורך
הקליטי את בעלך והחמים שלך כדי שתהיה לך גם הקלטה וצאי לדרך לגירושיך.
את מוזמנת להגיע לקבלת שיחת ייעוץ פרטנית.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אביבית, ניתן לקבל צו של בית המשפט לחשיפת פרטי חשבון הבנק. ניתן גם לדרוש את חלקך בכספים שהוברחו. אני מציע לך לקבל ייעוץ פרטני, ואם תרצי את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד בברכה, גיל בר-זהר, עו...
המשך תשובה