בנישואיי קיבלתי ממשרד הבטחון סכום פיצויים בעבור ירי מנשקו של חייל בהיותי בת 13 מפיצויים אלו רכשתי דירה שנרשמה על שמי ושם בעלי.[פיצויים שהתקבלו לאחר שנים ובהתערבותו של בעלי] במהלך נישואינו עברתי תאונת דרכים שגם עבורה קיבלתי פיצויים שבהם רכשתי עוד דירה שנרשמה על שם שנינו. הדירות הועברו על שמי לפני שנתיים ברשומות[מנהל]מאחר ולבעלי הגיעו הוצאות לפועל וכדו". שאלותיי הן האם כספי פיצויים ניתנים לחלוקה? האם אני יכולה להתבסס על הרישום במנהל על כך שהדירות על שמי אף על פי שבעבר נרשמו על שם שנינו? אציין כי איני מיוצגת על ידי עורך דין. בברכה
מימי
בעקרון חוק יחסי ממון מחריג במפורש כספים שמגיעים עקב תאונות ופציעות גוף אישיות - והם אינם משותפים לשני בני הזוג.
מטרידה אותי הנקודה שאת הסכמת לרשום, בהתחלה, את הנכסים חצי חצי, כאילו ונתת לו מתנה - אם אח"כ זה עבר חזרה רק על שמך זה טוב יותר.
אך אם הרישום נותר מחצית ומחצית את בבעיה.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה