שלום, אנו זוג עולים (שנת עליה 2008) עם ילדה בת 8 (לומדת כיתה ב') בתהליכי גירושין. אני לא יהודיה, בעלי דור 3 ליהודי , שנינו בעלי ת.ז,אזרחים. הילדה שלנו דור -4 לכן לא קיבלה אזרחות אלה אשרה א-5, עלינו להתייצב במשרד הפנים על מנת להעריך את האשרה של הילדה כל שנה במשך 4 שנים ורק לאחר מכן אפשר להגיש בקשה לת.ז. בשבילה, בגלל הגירושין אני גרה עם הילדה בנפרד מבעלי. בהוא מסרב להגיע למשרד הפנים , הילדה מועמדת לגירוש בשל כך.איך פותרים את הבעיה ביורוקרטית הזאת. זהו מצב בלתי אפשרי שיגרשו את הילדה בזמן שאני אזרחית ישראל רק בגלל שבעלי מתנקם בי. מה אפשר לעשות לאן לפנות, אני ממש אובדת עצות ומיואשת . תודה מראש
יש רק משרד אחד בארץ שאני מכירה שמטפל בהצלחה בעניין זה.
פני למשרד ראובן ליפקין 03-5247777
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה