שלום רב, אני גרוש ולא גר בבית מעל שנה. לאחר הסכם גירושין סוכם כי גרושתי תגור עם הילדה שנה בבית עד שתמצא מקום חלופי,לאחר שנה ניתן למכור את הבית ובמידה ולא ימכר יעבור לכונס נכסים. בנתיים שנינו מתחלקים שווה בתשלומי המשכנתא. ובנוסף אני משלם מזונות והוצאות חינוך. עקב שיפוצים בבניין גרושתי שילמה 1000 ש"ח והמציאה לי קבלה על כך,והיא דורשת ממני מחצית מזה 500 ש"ח. שאלתי היא אם אני מחוייב לתשלום זה מכיוון שאינני גר בדירה אף שהיא בבעלות שנינו. יתרה מכך לא מצאתי משהו שמוזכר בהסכם הגירושין על השתתפות בהוצאות מסוג זה. אשמח לקבל תשובה גם אם במידה וכן צריך לשלם אם אני יכול לחלק את זה בצ'קים ולהעביר לה או שחייב מזומן באותו חודש
עומרי,
לפי טענותיך - אין בהסכם חיוב שמחייב אותך.
יח דעם זאת, ברור שזהו שיפוץ של הבניין ולא קשור לעובדה שגרושתך חיה שם.הרי גם אם הייתם משכירים את הדירה לצד ג' עדין זה הי חוב שחל על הבעלים.
לכן, אם גרושתך תלך להליכים על סכום זה היא תזכה.
נראה לי חבל לריב על זה.
אני ממליצה לשלם.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגיל שלום רב, מרוץ הסמכויות - פשוטו כמשמעו - יש להקדים את האישה ולהגיש תביעה בבית הדין הרבני. לפני התביעה יש להגיש בקשה לישוב סכסוך ביחידת הסיוע, ואז מי שהגיש את הבקשה בוחר לו את הפורום המתאים...
המשך תשובה