בעלי ה"יקר" ואני נמצאים בהליך של גירושין. אני לא רוצה להתגרש, הוא זה שתבע. העניין הוא שהוא חזר בפני כל מי שרק מוכן להקשיב שהוא מעולם לא אהב אותי, שבכל שנות נישואים הוא נשאר בכפייה, עשה איתי שני ילדים בכפייה, מתוך שהוא נכנע ללחצים שהפעלתי עליו או לאיומים (האשמות הזויות ופוגעות מאוד). בהתחלה זלזלתי בזה אך ככל שעובר הזמן והוא חוזר על זה שוב ושוב אני רואה שהוא ממש מאמין בזה. ואני חשבתי שהתחתנתי עם מישהו שאוהב אותי!!! האם אפשר לתבוע אותו על רמאות, גרימת עוגמת נפש? אני לא יכולה להפסיק לבכות כל היום מרוב העלבונות שלו.
מירי שלום,
נשמע מדברייך כי את בתקופה לא פשוטה.
אני ממליצה לך להתעשת ולא להתרכז בתביעות בדמות עוגמת נפש אשר הסיכוי להוכיחן ולקבלת פיצוי כספי בגינן אינו גבוה במיוחד.
נסי להתרכז בעניינים העיקריים בהליך, למען עתידך ועתיד ילדיכם המשותפים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה