חתמנו על הסכם גירושין. הגיע יום ישיבת הגט והיא (אשתי) אמרה בביהד כי מסרבת להתגרש משום שלא דיברנו מספיק על עניין הגירושין. טענתי בפני כבוד דיין ביהד כי העניין אינו נכון והוא אמר כי אין הוא יכול לאשר את הגט. לכן הגשתי בקשה נוספת לגירושין. בהסכם הגירושין סיכמנו כי היא נשארת לגור בדירה השכורה על כל הריהוט שבה. כמו-כן, התחייבתי לתת לה מדי חודש סכום כסף למשך כחצי שנה. היא ויתרה על כתובתה. אין ילדים ואין רכוש משותף. הרכב, שהיה ברשותי עוד טרם נישאנו, נשאר ברשותי, כך החלטנו בהסכם הגירושין. מעוניין לברר האם להסכם הגירושין, אשר נחתם בביהד מול דיין ביהד אשר אישר הסכם זה והיא ואני חתמנו עליו, יש תוקף משפטי (משום שכאמור ביהד לא אישר לנו להתגרש בשל סירובה להתגרש) והאם יכולה לטעון טענות כי מעוניינת כספים נוספים ואת כתובתה? כמו-כן, האם יכול אני והאם זה רצוי, בגלל שהחליטה שלא להתגרש ובכך למעשה ביטלה את הסכם הגירושין, להפסיק העברת סכום הכסף המצויין לעיל שהתחייבתי כלפיה בהסכם הגירושין? תודה רבה על כל תשובה! יוסי
יוסי
עליך להפריד בין שני דברים: הסכם - גט.
ההסכם - אושר וקיבל תוקף של פסק דין ולכן הוא שריר וקיים ,וחיוביו ותוכנו מחייבים.
גט - טרם ניתן. צריך לעבוד על זה.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אביבית, ניתן לקבל צו של בית המשפט לחשיפת פרטי חשבון הבנק. ניתן גם לדרוש את חלקך בכספים שהוברחו. אני מציע לך לקבל ייעוץ פרטני, ואם תרצי את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד בברכה, גיל בר-זהר, עו...
המשך תשובה