התגרשתי מאבי ילדיי לפני 10 שנים (עו"ד במקצועו) הייתי תחת השפעת כדורים אנטי דכאוניים. בהסכם הזה בגדול לא קיבלתי כלום אחרי 18 שנות נישואין. לא בית, לא כסף, רק 40 אלף ש"ח . שתביני היינו חיים בבית פרטי, 2 מכוניות, עוזרת והוצ' של 25,000 ש"ח בחודש ו 360 אלף ש"ח שנעלמו מהחשבון (פיצויים שקיבל מעבודה קודמת) ולמד משפטים בפרק זמן שהיינו יחד משפטים. . כשהתגרשנו עברתי לדירת 3 חדרים ורמת חיי וחיי ילדיי ירדה פלאים. הייתי במצב נפשי כזה מס' שנים, היום 10 שנים אחרי אני מבקשת לערער על ההחלטה ועל החוזה שנחתם כשהייתי במצב נפשי גרוע ביותר , כאשר זה היה מצב שלא היה לי מושג היכן אני מהסבל הנפשי שחוויתי ומזה שכלל לא היה לי שיקול דעת לחתום על חוזה. מה אני עושה ? כרגע אין לי כסף בכלל לעו"ד ואני מרגישה שזו פשוט עוולה לי ולילדיי.
מירי
את נמצאת במצב בו את צריכה לבטל הסכם גירושין שאושר בבית המשפט מזה 10 שנים.
אם המצב שאת מתארת מתועד גם מבחינה רפואית, יש לך סיכוי לטעון טענות חוזיות של מצג שווא, תרמית וכו' - דעי מראש , שזה סיכוי קלוש להצליח ועלויות ייצוג יהיו גבוהות.
אני מבינה שאין לך כסף לעו"ד אך זה תיק קשה שידרוש עבודה רבה ואיני סבורה שיהיו עורכי דין שיסכימו לעבוד על אחוזים.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום רב, מפנייתך אני מבין שלא ערכתם הסכם ממון. משפטים הוא לא מדע מדוייק, אך יהיה לו קשה מאוד לטעון לשיתוף בכספים שחסכת. ליעוץ נוסף את יכולה לפנות אלי אישית (054) 6666607 בברכה, עו"...
המשך תשובה