ערב טוב, אני נמצאת בהליכי גירושין מזה כ-7 חודשים ומתגוררת בדירת הבעל עם 2 ילדי. הבעל עזב את הדירה מתחילת הגירושין. יש לנו הסכם שלוםבית/גירושין שאושר לפני שנתיים וחצי ובו רשום כי הדירה שלו ,הרכב, הסדרי ראיה וכו'. - אין לנו ח"ן בנק משותף אני הגשתי תביעות לביטול הסכם אך הם נדחו בבית הדין המשפחתי כי ההסכם אושר בבית הדין הרבני מול 3 דיינים. בהסכם אני אמורה לפנות את הדירה רק במועד סידור הגט , ועד אז נרשם כל עוד אין גט ישא הבעל במדור וכו'. כמו כן רשום בהסכם כי אתחיל לקבל מזונות רק במועד עזיבתי את הדירה. הגרוש שילם לי עד עכשיו מזונות לפי החלטתו והוצאות חשמל וכו'. כיום מסרב לשלם מזוונות כי טוען כי כעת יפעל לפי ההסכם, וגם הוצאות חשמל ארנונה וכו' אינו מוכן לשלם - רק אם אפנה את הדירה. איזו תביעה עליי לבצע באם לא ישלם מזונות וינתקו חשמל ומים? יש לציין כי הגשתי תביעה לשלום בית כיום לרבני וכל תביעותיי במשפחה נדחו.
הנך יכולה להגיש תביעה למזונות ולמדור בשם הילדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה