השאלה שלי קצת מורכבת ואנסה לנסח אותה בצורה הטובה ביותר. הבית שייך להורים ורשום בטאבו על שמם. הוגש כתב תביעה לגירושים מצד האישה ללא תביעה של הבית (רק מזונות ורכוש). בדיון הראשון השופט אמר כי את הדירה לא תקבל וכי ההחלטה היא של ההורים של הבעל בלבד (מה לעשות עם הדירה). הזוג נשלח לנסות להגיע להסכם גירושין אצל מגשר מטעם ביהמ"ש (סיוע משפטי) ולחזור בדצמבר עם הסכם. אם לא יהיה הסכם הרי שיחל המשפט. עכשיו השאלה היא כזו- איזה טעם משפטי יש לבעל להמשיך להתגורר בדירה שאין עליה משכנתא והוא רק סובל שם בזמן שהוא יכול להמשיך בחייו ולסיים עם היגרושים- אלוהים יודע מתי.. האם יש פן משפטי שבגללו עליו להישאר בדירה? אם יצא ממנה הוא יהיה מחוייב לשלם מזונות אישה עד הגירושין+מזונות לילדים? מה העצה הכי טובה שאפשר לתת? (הוא מיוצג ואני שואלת על מנת לקבל עוד מידע)
על פניו איני רואה מדוע במצב זה עליו להישאר בבית.
רק הפן הפסיכולוגי , שעצם העובדה שהוא מסתובב "בין הרגליים" של האישה יאיץ את סיום ההליך
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה