אנו נשואים שנה ללא ילדים, רכוש משותף אין פרט לרכב שרשום על שמי וישאר אצלי. אנו נשואים דרך רבנות. רוצים להתחיל תהליך גירושין. 1.במידה ונגיע להסכם על גירושין ללא התנגדות מצידו של בעלי, כמה זמן לוקח להתגרש במצבנו(אין לנו שום דרישה אחד מהשני, חשבונות בנק לא מאוחדים, רק עניין של גט ללא השפעה כלכלית). גרים כבר בנפרד. 2. במידה והוא לא ירצה ללכת בדרך הטובה ולא ירצה לתת גט, האם אני יכולה לתבוע את סכום הכתובה(יש הוכחה ועדים לזה שהוא הרים עליי יד).
היתי ממליצה לכם על הליך קצר של גישור. בסופו של הליך זה נחתם הסכם המסדיר גם את הגירושין. ההליך קצר ובנסיבות שלכם נראה כי אין יותר מדי מחלוקות.
לעניין הכתובה - יש לבחון את נסיבות המקרה ולבדוק באם קיימת עילה לדרישת כתובה. בעל אלים זו אכן סיבה מוצדקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום רב, מפנייתך אני מבין שלא ערכתם הסכם ממון. משפטים הוא לא מדע מדוייק, אך יהיה לו קשה מאוד לטעון לשיתוף בכספים שחסכת. ליעוץ נוסף את יכולה לפנות אלי אישית (054) 6666607 בברכה, עו"...
המשך תשובה