שלום,שנינו נשואים פעם שניה שנתיים,אין לנו ילדים או רכוש משותף. לי יש ילד שגר איתנו ולו 2 ילדים שגרים עם אמא שלהם. שכרנו בית במחיר גבוה קרוב לעסק שלו ועזבתי את הדירה בה גרתי,והעברתי את הילד בית ספר לעיר החדש.,כאשר עברנו יחד זרקנו חלק ממוצרי חשמל שלי כי היו לנו כפל וחוסר מקום אחסון.במהלך הזוכיות עזבתי את עבודתי הקבועה(15 שנות וותק)כי רצינו להעקים עסק משותף,לו יש עסק שעובד מצוין. העסק המשותף לא יצא לפועל בשל קשיים בתחום,ואני בתהליך חיפוש עצמי מחדש כבר 3 חודשים. היום הוא הודיע לי שהוא עוזב ולוקח את כל הדברים שלו,כולל כל המוצרי חשמל שהיו שלו לפני הנשואים.לא נותר לי כלום גם לא עבודה כי לפתוח עסק לבדי כרגע לא ריאלי. האם יש משהו שאני יכולה לעשות?
סומסום היקרה,
הפתחי סומסום.
את נשואה!!! - שמעת על מזונות אישה!!!!
הרי אם הוא ניתק אותך מהכול פגע בהכנסתך והביא אותך לגור בשכירות גבוהה - הוא צריך להמשיך ולספק לך אותה רמת חיים לה הרגיל אותך,גם אם המדובר בשנתיים וגם אם אין ילדים.
פני לקבלת יעוץ רחב יותר
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה