שלום. אבקש לדעת כמה דברים בטרם סיום הליך הגירושין וקבלת גט: אם אין עילה אמיתית לגירושין מצד האישה, האם ההליך לא מתחיל בכלל או שמתנהל אבל ארוך יותר? האם חלוקת ומכירת הרכוש המשותף כולל הדירה מתבצעת אחרי סיום הגירושין, או תיתכן לפניו? אם אחד הצדדים מתנגד למכירת הדירה, מה עושים? אם חשבון הבנק כעת משותף ובהליך הגירושין מפרידים לשתי חשבונות נפרדים, האם כל צד משלם את כל החובות שווה בשווה, מבלי להתחשב ברמת השכר של כל אחד מבני הזוג? האם לגבר גרוש יש חובת מזונות לילדים שעברו גיל 18 ? תודה רבה.
1. לגבי הליך הגירושין זה מאוד מורכב ולא ניתן לענות כך סתם. תצטרך לפנות לייעוץ.
2. מכירת דירה יכול להתבצע באמצע ההליך אין חובה להגיע לסיום ההליך.
3. אם צד מתנגד יכול בימ"ש/בי"ד למנות כונס נכסים למכירה .
4. החובות אמורים להתחלק בחלקים שווים לגבי תקופת החיים יחד.
5. יש חובת מזונות מגיל 18 ועד סיום שרות קבע 1/3 מהסכום הרגיל.
מקווה שעזרתי אך נראה לי שעדיף לך לקבל ייעוץ רחב יותר
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה