קיבלתי עו"ד מטעם הסיוע המשפטי.הגשנו תביעה שנוסחה ע"י העו"ד כמובן כי לי אין תעודת עו"ד על הקיר... השופטת טענה שזו לא תביעה תקינה ונתנה צ'אנס נוסף להגיש תביעה מתוקנת. התביעה תוקנה ע"י העו"ד והוגשה שוב.. והפעם הנזיפה היתה חמורה מאוד. (הפרוטוקול בידי) עו"הד של הצד שמנגד כתשו את העו"ד שלי וכך גם השופטת. שוב לא היה מקובל על השופטת שכך מגישים תביעה ונאמרו מילים חמורות מאוד בעייניין. איך אני ממשיכה מכאן ? נתנו לי 10 ימים להחליט אם אני מושכת את התביעה או עושה צעדים אחרים שפורטו בהחלטה. כאמור העו"ד שקיבלתי מהסיוע לא בכיוון בכלל.!!!!!!! בלשון המעטה. מה עושים? הפחד הגדול שלי להפסיד כי תביעה זו היא על הבית שלי. שנגזל ממני בעורמה. ואני אם ל 3 ילדים קטנים. אני מובלת (ולא בזדון) ע"י העו"ד אל תוך מעגל שוטה שיגמור לי את הסיכויים לקבל את חלקי ויגמור את האפשרות שלי לקבל צ'אנס להוציא את הצדק לאור.
גלי שלום
את יכולה לפנות לסיוע ולבקש להחליף עורך דין . בד בבד אני מציעה להגיש בקשה לבית המשפט לדחיית את המועד להגשת כתב תביעה מתוקן , באם ניתנה החלטה כזו .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ומגשרת
משרד עוה"ד בתיה אשורי מתמחה בדיני משפחה ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה