צהריים טובים, אני בהליכי גירושין לאחר דיון ראשון אצל רשמת בבית דין למשפחה . יש לי הסכם גירושין מאושר וחתום ע"י בית דין רבני הכולל בתוכו הסדרי ראייה לילדי,וכל הרכוש שלי לרבות הדירה שנרכשה שנה לאחר הנישואין מכספים שהיו בטרם הנישואין בח"ן הבנק. בהסכם רשום שמרגע שהאשה יוצאת מהבית היא מתחילה לקבל מזונות, האישה הגישה נגדי תביעת ביטול הסכם בטענת רמייה עושק וכו' שצריכה להתדיין בעוד כחודשיים. ברצוני לדעת האם ההסכם תקף כל עוד לא היה דיון בביטול ההסכם? כי בבית דין למשפחה כבר בדיון הראשון אצל הרשמת היא שאלה מדוע איני משלם מזונות ועמדה על כך שאתחיל לשלם מזונות יש לציין כי הדירה היא שלי ובבעלותי בלבד ואני עזבתי את הדירה בשל הצעקות והריבים לפני הילד והילדה שגרושתי היתה צועקת עד לסיום התהליך. והאם עליי להגיש תביעה לפינוי וסילוק בטרם יש דיון לגבי ההסכם? והאם עליי לשלם מזונות זמניים בטרם יצאה מהדירה?
האם יש תביעה לביטול הסכם - לדעתי בנתיים עליך להראות מבחינה טקטית שאתה מתנהל לפי ההסכם.
אבקשך לפנות לעו"ד ליעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן כמו שציינתי היא הגישה תביעה לביטול הסכם אבל יקח לדיון עוד חודשיים.
יש לי עו"ד הוא טוען כי ברגע שהיא הגישה את התביעה לביטול ההסכם ועדיין לא נידונה אז אי אפשר לכפות את ההסכם ולהוציא צו פינוי וכו' ועליי לשלם מזונות זמניים עד לעדיון.
הסיבה לשאלתי כי עו"ד אחר ששאלתי טען בכל תוקף כי ההסכם תקף כל עוד לא הוכח אחרת ועליי לפעול לפיו ולהכין תביעה לפינוי האשה מהדירה ולהגישה וכמו כן
לא לשלם מזונות זמניים רק בפינוי הדירה לפי הההסכם המאושר
אני לא יודע מה לעשות כי אני עדיין משלם את כל התשלומים השוטפים בדירה למרות שאיני מתגורר שם ואם תוסיפי לכך מזונות אז זה קשה מאוד
אודה לתשובתך
עופר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה