אני ובעלי חתמנו על הסכם מזונות בבית דין לעינייני משפחה אתמול בו הוסכם שהבית נשאר ברשותי אך לפני כן הוא הגיש בקשה לדיון בבית הדין הרבני אנחנו אמורים ללכת לדיון ברבנות השבוע אך הוא החליט שאינו רוצה להסכים לגט. האם ניתן לחייב אותי לחיות איתו בבית? אם אינו מסכים לגט ואיני מוכנה לחיות איתו הם יכולים לשלול מזונות ילדים? האם ההסכם תקף לפני אישור הרבנות(בית משפט אישר את ההסכם) או החל מחתימת הגט? אודה מאוד לתשובתכם אובדת עצות
דנה שלום,
ההסכם אינו מונח בפניי ותשובה מדויקת תוכלי לקבל רק לאחר עיון בהסכם. יחד עם זאת, מס׳ דברים חשובים שירגיעו מעט את חששך -
ככל שההסכם עליו חתמתם קיבל אישור ותוקף של פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה, אזי הוא מחייב ואין לך מה לחשוש. חשוב לציין כי ייתכן שהוראות מסוימות בהסכם יהיו בתוקף רק מיום סידור הגט וכיוון שאתם עדיין לא התגרשתם הן לא בתוקף (אולי גם לגבי ההוראה בעניין הבית, צריך לקרוא את ההסכם כאמור)..
כמו כן, לא ניתן לחייב אותך לגור איתו, וגם אם הוא לא ירצה לתת לך גט בסופו של דבר יש מה לעשות (כדאי להתייעץ עם עו״ד בהקדם).
ולבסוף אציין כי מזונות הילדים לא ייפגעו מכך שלא תחיי איתו, המזונות של הילדים הם נושא נפרד.
מומלץ להיוועץ עם עו״ד בפגישה מסודרת ולהביא איתך את ההסכם.
בהצלחה בכל,
עו״ד אתי שקד
משרד שקד פוליבודה לענייני משפחה וגירושין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אביבית, ניתן לקבל צו של בית המשפט לחשיפת פרטי חשבון הבנק. ניתן גם לדרוש את חלקך בכספים שהוברחו. אני מציע לך לקבל ייעוץ פרטני, ואם תרצי את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד בברכה, גיל בר-זהר, עו...
המשך תשובה